expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28 Şubat 2010 Pazar

aağğğııır

döndün. az önce, dişlerinde döndüğünü gördüm. gerçekten güldüğünde, dudakların farklı kıvrılır, beyazlar, dudağındaki pembeyi bastırır. bunu bilmiyorsun. buralardaydın. aynı duvarlara bakıyorduk. aynı yere basıyorduk. zamanın başkaydı , şimdi döndün, ikimiz de saati biliyoruz. insanın sabahları gözünü açtığında gördüğü ilk nesne, zihnindeki hangi dala asılıyor? bu sabah bir makyaj çantasına uyandım. yanımdaki de, duvara günaydın dedi. günün ilk nesnelerinin, anlamlarımızda yeri varsa, duvara dönük uyumak istiyorum. bazen sokaklarda onlar gibi yürümeye çalışıyorum, sağ bileğime ağır birşeyler giydirmem gerek, hep sola düşüyorum. ben-i-m-le aağğğııır ko-n-uşm-ma, ifadelerimden çalıyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder