expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

29 Nisan 2011 Cuma

bazı kelimeler var, başına 'over' koyuyorsun hastalık oluyor. 'oversensitivity' mesela. bazı burunlar var, ağlasan da ağlamasan da akıyor. bazı uykular var, en çok, çok zamanlı, en derin, çok sahi geliyor. bazı kadınlar var, insan olmayı pinokyodan çok istiyor.

birgün sırtımı duvara dayadım ve büyümeyi bekledim. bunu yaptığımda 24 yaşımdaydı. 7 yaşımdayken büyümenin zamanla olacağını aklım alırdı ama 24'te artık sabrım kalmamıştı. Ben de bir duvara yaslanıp bütün bir günümü büyümeyi beklemeye ayırdım. artık 'over'ların gitmesi gerekiyordu ve hava kararınca eve çağıracak anneleri büyümekse, sırtım bu duvardan ayrılmadan gelip toplamalıydı arsız çocuklarını.

büyümek ses etmedi. bazı masallara büyüyene kadar inanılıyor. hem, büyümek mi dedim? onun adı alışmak oluyor. bazı kelimeler var, yanlış anlaşılıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder